Кожна дитина розвивається у своєму темпі. При виборі групи, ми керуємося емоційно-вольовими особливостями дитини, щоб зробити її адаптацію комфортнішою і соціалізацію впевненішою.
Також для нас важливий ступінь дозрівання її пізнавальних процесів. Формування мисленнєвих операцій, тривалість фіксації уваги, розвиток пам'яті, побудова мови.
Це перш за все двомовне спілкування, - 50% англійською та 50% українською мовами.
Період 4-6 років є сенситивним для розвитку мов. І треба пам'ятати, - те, як дитина сприймає англійську мову у формі гри у ранньому віці, неможливо буде повторити у середній школі і потім. Ми виховуємо білінгвів, котрі знають і люблять рідну українську мову, та для яких англійська теж стає рідною.
Забираєте дитинство, хтось скаже!
А, як же тоді природна схильність дітей до дослідження світу, вік чомучок?
Основним видом діяльності у дошкільнят залишається гра, яка з предметно-дійової переходить у рольову. У дітей зʼявляється навичка позначати предмети. Наприклад, вони продають іграшкові овочі за нарізані папірці - так і називають їх гривнями.
То, чому ж не застосувати цю набуту вікову властивість у інтерактивному уроці?
Уроки у дошкільнят не тривають стільки часу як школярів. Вони насичені розмикнками та бансами. Посеред уроків є велика прогулянка.
У той же час діти отримують знання та проявляють свій інтерес у пізнанні світу.
Отже, розшифровуємо абревіатуру STEM - Science, Technology, Engineering, Mathematics.
Science, - це та ж наша знайома нам природа, як предмет у дітей з дошкільного віку включає в себе основи усіх природничих наук у комплексі. Коли ми досліджуємо явище у площинах географії, біології, фізики, хімії. Але по-дитячому, як справжні дослідники, котрі мають повне право підходити до життя з позиції незнання.
Science та математика з'являються у дітей з 4 років. Як знання про закономірності світу, про більше-менше.
За технологією проведення уроків слідкують педагоги, враховуючи вікові сенситивні та індивідуальні особливості дітей.
Поступово. Навіть, якщо вдома дитина чула лише рідну мову. Тут важливо дати ій час, познайомитися з англомовною вчителькою, цікавитися її поведінкою, і почати наслідувати.
Діти найкраще навчаються на прикладах. Про що важливо пам'ятати дорослим.
Діти з Preschool мають можливість плавно, однією групою перейти до 1 класу. За час перебування у нас вони стають колективом. У них зʼявляється досвід сидіння за партою, вони вміють утримувати увагу. Також читати, писати, рахувати, спілкуватися, товаришувати. Діти знають, що вчителю можна задавати питання про все на світі і про особисті речі.
Садок працює з 8.30 по 19.00. В кожній локації є укриття, майданчик для прогулянок. У нас є власна кухня. Діти мають три прийоми їжі та 2 фруктово-овочеві перекуси.
Ми проводимо періодичні зустрічі з батьками, де обговорюємо соціалізацію дитини у класі, її спілкування з однолітками також готовність до школи.
В обидва боки працюємо зі зворотнім зв’язком, щоб врахувати індивідуальні особливості дитини та умови перебування-навчання.